معاونت بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

نامگذاری ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان هفته‌ی ملی جمعیت

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت هفته ملی جمعیت

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

نیروی انسانی مولد و کارآمد بزرگترین سرمایه‌ی هر جامعه است و جمعیت جوان مهمترین عامل اقتدار کشورها در عرصه‌ی جهانی و پشتوانه بی همانند توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می آید‌. نظر به اهمیت و جایگاه جوانی جمعیت و پیامدهای ناخواسته و نگران کننده روند کنونی سالمندی و تاکید مکرر رهبر فرزانه‌‌ی انقلاب اسلامی درباره‌ی این مهم، ضرورت عزم و کوشش همگانی و اقدام جهادی در این پهنه به منظور دستیابی به اهداف ارزشمند قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیش از پیش نمایان است.

 

نامگذاری ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان هفته‌ی ملی جمعیت با شعار"نقش من در جوانی ایران" فرصتی مغتنم برای بازنگری در سیاست‌ها، در پیش گرفتن برنامه‌های موثر و نقش آفرینی همه‌‌ی کنشگران با هدف تحقق بالندگی و پویایی جمعیت در این مرز و بوم کهن است.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم فرا رسیدن هفته ملی جمعیت را به مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر و به طور ویژه به دغدغه‌مندان این عرصه و پاسداران مرزهای سلامت تبریک بگویم‌.

 

امیدوارم خداوند متعال توفیق انجام تکلیف در این پهنه‌‌ی دشوار و خدمت رسانی شایسته با چشم انداز تحقق جامعه جوان، بالنده و آینده ساز را که نوید بخش فردای تابناک ظهور حضرت ولی عصر (عج) است به همه‌ی ما عنایت فرماید.

 

دکتر محمد جعفر محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم

{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سایت
عکاس

مدیر سایت